poniedziałek, 10 grudnia 2012

Moje piosenki (2012)

Kim on jest?

Często ludzie patrzą na chrześcijan tak, jakby ci się urwali z choinki. Dziwne jest dla nich to, że wierzący chcą mówić o Jezusie, stronią od tak popularnych grzechów, czytają biblię, chcą o Nim rozmawiać. Tacy dziwacy... Jednak to, kto na prawdę zachowywał się dziwnie, objawi sąd ostateczny. Wtedy pomyślą, że jednak warto było być dziwakiem dla takiego Wielkiego Boga zamiast dawać się robić "w babmbuko" swoim grzechom.
 
Kres 

Piosenka o kresie życia tu na Ziemi i spotkaniu z Panem.

Ezechiela36

Słowa z Biblii - obietnica Boga dla Izraela i dla ludzi, którzy mają "serce z kamienia" - Pan potrafi je zmienić, dać serce słyszące Jego głos i lgnące do Niego a nie do grzechu!

On jest Bogiem

Tak, On a nie nasze o Nim wyobrażenia. Możesz wyobrażać sobie Boga na różne sposoby, ale to nie sprawi, że Ten prawdziwy się zmieni...Odpowiesz przed Bogiem dekalogu za swoje życie. Nawróć się, póki możesz. Uwierz w Jezusa.

Piosenka urodzinowa dla B.

Przesyłam pozdrowienia dla mojej kochanej B. K. :) Życie mamy od Pana nie tylko na urodziny... A czas popycha nas by się pospieszyć spotkać z Wiecznym.

Wysoko jesteś

Wszystko widzi, sprawiedliwie osądzi, każdy przed Nim zamilknie - bo każdy jest przed Nim winny.

Ps 86

"Naucz mnie, Panie Twej drogi bym postępował w świetle Twym" - każdego dnia...
 

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Cześć. Tu koleżanka z parku.Dopiero teraz udało mi się wejść na twego bloga.Nieźle wyszedł. Jestem pod wrażeniem. Nie wiedziałam, że taka muzykalna z ciebie osoba.Podoba mi się.Widzę że mimo urwania głowy z dwojgiem małych dzieci znajdujesz czas na rozważania nad Biblią.To dobrze.

Basia pisze...

Pozdrawiam ciepło Lidzia;))))Basia